Berehat Sebentar Bersama

Saturday, August 20, 2011

Bonus 2011..

Bonus?
Lama suda ku habiskan tanpa sedar..he..he..
dapat jak bonus, terus bg big boss..
?
?
mamaku di KK.. ;)

Majaroti aku habiskn beli tiket kazenku kawin bulan 9 nie..Dlm 800+++

Baki???
aku beli seluar jeans utk raya sepasang seorg jak ya..

Ada baki RM 60, aku beli brg2 perlu d kedai paling aku benci dekat rumahku..




Inila berus botol paling best pernah aku pakai setakat nie..

Lembut dan botol sgt bersih dan paling penting x calar tau..

Sangat penting utk botol2 susu dijaga dgn baik agar jangka hayatnya lama sikit..

Yang paling best lagi pasal berus botol nie, dia blh 'berdiri' sendiri..so x perlu pening di mana mau gantung lepas pakai..Sangat berbaloi dengan harganya..ha..ha..


Saja beli nie sbb minggu depan balik kg...

senang paking dan bersih..yg penting BPA FREE..


Berus gigi c kembar..


he..he..utk kawal anak2ku yg memang suka betul dgn pakcik pintu depan rumah..Mencegah tangan terkepit...

Syukur..Dengan adanya rezeki yg x terduga nie, ada jua ringan beban menjelang raya kan..

Da..da..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...