Berehat Sebentar Bersama

Friday, August 12, 2011

Aslmualaikum...

Gadget Dapur....

Aku memang mempunyai hobi beli gadget dapur yg mcm2..

Kemarin aku ke Pasar Besar Tawau utk beli pemangang api sbb mau salai lauk atas api..

Y ? Sbb En H aku berpantang x blh mkn berminyak..

So, paling senang panggang jak atas api..X payah beli2 arang segala..Sama jua rasanya tue..

Nasib tinggal di Tawau, brg2 dr Indon murah ..

Seperti biasa..perkataan MURAH YG PALING AKU SUKA  time membeli gadget Dapur..






Tambah sikit air supaya kotoran senang dicuci..





Time memangang tue blh + sikit minyak utk dapat rasa memangang..he..he..
Lengkap aku guna belakang serai lagi..


Tara...Senang jak masak terutama kalo terlupa minyak habis dirumah
Sesiapa mau buat satey pun sedap disini tau....;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...