Berehat Sebentar Bersama

Monday, August 8, 2011

Bila Rakyatku Sakit..

A'slamualaikum..

Pening x dapat tido sbb aku on call..

Eirfan asma, kembar asma, bapa durg di emergency..Aku???

Paning!!!!!

So mama hari nie minta cuti dr sekolah..


Walhal aku byk betul mau buat utk murid2 UPSR di saat beberapa hari lagi exam..Biarpun aku bukanlah seorg guru yg Cemerlang ..Hebat..lagi jauh..Hanya seorg guru yg biasa2 jak ba...Yang penting semua lulus sudah cukup la..terutama utk kelas uncit2/ tercorot yg buat aku naik darah tiap hari...ha..ha..


Dalam aku on call tidak dapat pejamkan mata nie, sempat jua buat bubur yg berasa supaya durg mkn byk sikit...

Bubur yg di + dengan labu, bilis, isi ayam dan bawang goreng..


Nie Ipan punya..x payah blend..



Nie kembar punya...








Nie pulak semua ubat yg diambil dr klinik utk 3 askarku yg demam nie..




 Ipan sedang gorok..Cian..



Maid ku yg pengsan mengawankan aku menjaga durg..Gundah betul si kembar tido..




Harap semua akan ok ya nak..
LUv Uols So Much..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...