Berehat Sebentar Bersama

Thursday, May 26, 2011

Redeemtion SIRI 2..


Dari dulu mmg kegemaranku yg paling aku sukar buang ialah shoping..apa2 jak la aku suka..biar dapat beli brg harga 10sen pun aku akan hape sudah..

Satu bukti kukuh yg aku ni memang gila shoping ..treng....Point aku mencecah 3900 sudah di kedai Anakku..padahal..brg2 bby byk aku beli di kedai lain..Ini adalah sipi2..dari kegilaan aku yg melampau...ha...ha..

Untuk tidak mensia2kan rewards dari hobi aku nie, aku redem kuali kecil ala2 TEFAL..Inda mampu aku beli setakat ini..Byk betul perlu fikirkan..ha..ha..Tapi aku memang bermimpi dapat beli set kuali Tefal....Tapi x tau la bila akan jadi kenyataan..mau minta laki, takut dia membebel sebab set vision dan corningware yg lain tu pun aku guna ayat yang sama..Adeh2...mesti cari usaha nie utk dapatkan Tefal idamanku ani..

Mcm terkejut sakan aku bila laki aku cakap "Dayang....ada kah ko membeli lagi di internet nie?Ni ada Courier datang nie..".(Laki aku elergic tengok ada Courier sampai...Ertinya bininya ada buat hal lagi..he..he)..Aku suka gilak...baru jak aku redem Isnin, Khamis ada sudah depan rumahku...

Paling Gembira ialah tentera2 aku la..mcm urg x pernah dapat barang..he..he..






Nanti mama redeem lagi ya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...