Berehat Sebentar Bersama

Wednesday, May 25, 2011

Hari Guru Sekolahku..


Tadi baru jak sek buat sambutn hari guru..Sederhana tp best..Biar pun kali nie buat di dewan kecil tue, tp i tell u, masakan dia meletup ba..sedap gaban..ha..ha..Credit to kak Arme dan kak Zuanah..

Aku x sempat ambil byk gmbr sbb bz jadi ajk hadiah yg kusandang semenjak posting di sek nie..Tetap bersama cikgu Idang dan mama mila yg cumil2..ha..ha..Bila la kami nie tukar department yg lain ..muka kami jak di atas pentas..adeh2...


Nie hadiah aku dapat dr kak Sanisah Omar..Tupperware 1 set purple..Tq so much..

Di bawah tu kak Idang bagi aku tudung sbb aku yg bg dia hadiah utk hari guru tahun nie..Tudung Purple jua..Mcm tau2 jak durg ni kasi satu warna dgn aku..TQ Bu Idang..Dia nie pangkat babu anak2 ku sbb ada kaitan dgn lakiku..ho..ho..


Suasana b4 majlis bermula..Dewan baru mau di susun oleh ajk2 yg bertugas..


Hadiah yg mau ditukar2..sebagai acara paling ditunggu2..


Nie la makanan yg aku ambil..Sedap ba..Sup daging + Pentolan tue paling ramai peminat..

Harap Hari Guru Tahun Depan Lebih Meriah..

"Tunai Tetap Kami Tunaikan..."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...