Berehat Sebentar Bersama

Sunday, May 8, 2011

Milk Booster

Em..kali nie aku try lg beli choc mix + fenugreek...brand Dr choice..semua la aku try sudah nie..dpt tingktkn production 5 oz pun kira ok sudah tue..

Biarpun budget tight tiap2 bulan, aku gagahkn jua diri mencari Milk booster yg gam di badan nie..

Harap2 aku bertahan la jadi EP momies..

Next misi mau kekalkn bg bf anak sampai 1 tahun 6 bulan..Ada 5 bulan lagi nie..harap2 niat murni di hati di izinkan Allah s.w.t

Dengan keadaan aku yg hari2 bz nie, harap2 dptla kuatkn hati merajinkan diri mempam paling kurang 4 x sehari..kalo rajin lg bagus kan..sekarang cuma dpt pam sekitar 15 oz sahaja ba..tp aku mesti bersyukur..ada urg dpt 1 oz pun susah..fara...fara..mesti bersyukur...


Eiman sebagai model milk booster mamanya


Berpesta mengungkar brg2 mama..ho..ho

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...