Berehat Sebentar Bersama

Tuesday, November 8, 2011

Roti Kawin

Salam...

Belum terlambat utk saya mengucapkan selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua..

N3 kali ni mau buat 'Roti Kawin'..

Senang, mudah dan penting mesti Sedap..he..he..



Mula2, corakkan roti mengikut kesukaan anda..(mesti berpasangan utk dilekatkan bersama nanti)
Saya baru beli Blueberry Spread di Cosway sbb ada sales utk bulan ni..dlm RM6++
cukup murah utk brg2 organic sebenarnya..Tapi kalo mami lebih byk masa dan tenaga homemade lebih baik..


Bakar sahaja dlm toaster..


Sapukan olive spread (atau butter) dan jem kesukaan anda,,,,
(kalo guna kaya paling afdhal..tp aku ni blm pandai buat homemade kaya..kaya di pasaran pula rasanya manis betul utk si kembar yg baru 1 tahun 7 bulan..)


Tara...
Siap utk dimamam..



Lebihan roti yg saya telah 'lubang-lubangkan' itu saya gorengkan bersama telur utk mamanya yg mamam..

Selamat mencuba...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...