Berehat Sebentar Bersama

Monday, November 14, 2011

Cara Berjimat Cermat Siri 1

Hello....

Kali ni saja mau share 1 cara aku dapat berjimat secara tidak disengajakan..
 dan aku jadi syok dengan hobi aku yang suka meredeem..Ho..Ho..



Ni adalah belian wajib aku sebulan,refill liquid cleanser,nappy liner ( 2 bulan sekali ) dan of coz wet tissue..


Tara....
Ni adalah koleksi free gift tiap kali aku beli brg2 bby pureen..
Ni pun byk lagi aku telah transfer di KK dan dalam kereta in case emergency..he..he..
(beg tu akan dapat jika belian melebihi RM60)
+
sample2 yg comel dan sangat harum..


Sample mandian yogurt yg pelbagai ini aku guna utk mandikan kembar..
Apa yg best ialah sebotol kecil ini aku blh pakai selama seminggu utk 3 org anak aku..

Ubat gigi, aku jarang pakai sbb Ipan guna brand lain..So ni simpan utk emergency time aku lupa beli ubat giginya nanti..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...