Berehat Sebentar Bersama

Tuesday, September 20, 2011

Tawau - Sandakan

Hello...
Sempena cuti umum 16 Sept nie, aku dan rakyatku utk pertama kalinya naik jalan darat ke Sandakan hantar beliauku sebab ada kazen kawin si Sana,,

Akibatnya....

Aku dan semua urg demam...

Kembar susah betul mau dikawal...

Dari dalam kereta, hotel , rumah urg kawin, rumah kazenku dan OTW balik Tawau..semua keaadaan mcm trauma bagi kami semua..

So, aku kena fikir 100 x utk balik kk hujung tahun nie..;)

Manja tido di belakang kereta..nasib muat tilam..Tilam pun ikut makan angin ke Sandakan..




My bibik dan Eiman bergambar time sudah sampai di rumah pengantin..Tapi ini adalah rumah yg berdepan dgn rumah pengantin dimana tempat aku menyewa time belajar di Maktab..7 yrs ago..KPLI wit Luv...


Aku dan Eiman kuar dari bonet kereta..




Malam berinai..



Rakyatku bertarung dlm hotel..


Eiman dan Manja di rumah kazenku Anty Masniah@ Alus...





With kakak BiBi..











Bergambar dengan pengantin b4 balik Tawau...


Manja sempat posing depan stering time di Lahad Datu...

Perjalan yg Tersangat memenatkan dan yang paling penting..kami demam serumah lepas tue..ha..ha..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...