Berehat Sebentar Bersama

Friday, July 8, 2011

Kembar Dapat Cabutan BertuaH..

ms..lama suda x update kan blog ku nie..bz amat2 sbb buka sekolah sudah..baru mau handle keadaan yg gawat dimana salah seorg maidku balik Indon..wah...mmg aku penat gilak kalo cuma 1 maid jak di rumah nie..

Dalam bz urus anak2, bapa anak , sekolah lagi..aku di telefon oleh Supermarket Servay bagi tau my bby dapat cabutan bertuah..yg aku terkejut bila dia ckp dpt 1st prize..haa.ha...

Gembira?

Bukan setakat gembira, mcm2 angan2 aku mau belanja dengan harapan dapat Voucher RM200 ka..


Lakiku mcm biasa sudah ke kebun kalo time petang mcm nie...



Seperti biasa, mangsa utama ku kalo time susah nie, aku minta tlg la kwnku si Reni dan adiknya si Anang kawanku bw askar2 nie ambil hadiah..


Kesian betul dia, terpaksa jua tlg aku biarpun penat dari sekolah..


Bersama pemenang ke 2..

Bibik Reni dan Bibik Anang...


Nie la Hamper tempat pertama yg kembar dapat tue..Jimat mama sikit beli brg2 bby kan...

lepas dr ambil hadiah, bw bibik Reni mkn di Pizza Hut..


Sedap nya mak...

Nanti kita cuba lagi ya..mana tau dpt hadiah lagi kan..;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...