Berehat Sebentar Bersama

Monday, April 25, 2011

Beli Ikan Bilis di Tamu


Hari minggu kemarin aku hantar mamaku ke airport sbb dia mau fly ke KK..So kami singgah la di Tamu batu 15..Apa lagi, teruslah beli ikan bilis sbb murah di sini..beli 2 jenis..yg warna putih jernih tu jenis 1st grade..itu utk si baby..mesti yg baik punya..takut gatal..Yang sebelahnya tu 2nd grade..utk jadikan sapak memasak hari2..Sbb lakiku suka kalo masak nasi goreng bersapakn bilis..x tau ya bahasa melayu sapak apa???Mcm bhn2 penambah dlm masakn..Yg 1st grade dapat RM 13 /kg....2nd grade RM8/kg..Byk juga tue...

Wah mesti petang nie laki aku buat order cucur ikan bilis..Panat la lagi aku nie...kalo blh claim OT best jua kan...


Nampak tempe tengah2 tu?ha..ha..tau la, laki jawa mesti ada tempe..tidak ba, mmg mamaku suka btl goreng tempe as jajan kami..Terus borong..mau tau berapa harganya?...treng...RM 1 utk 3 bungkus tempe..murah..terus beli byk2 bw balik KK sbb disana RM1 utk 1 bungkus...

Nie la hasil shoping ku..biar di tamu pun aku tetap suka shoping..biar duit tinggal gam2 bilang urg..mesti aku tershoping..Adeh..memang parah betul habit aku nie ba...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...