Berehat Sebentar Bersama

Monday, January 24, 2011

Solid FooD..

Em..Pagi minggu ni aku mau try lg buat solid food 4 my heros..Entahla berapa kali try suda ni..abis semua resepi aku buat.. tetap durg muntahkan dan balik lg aku membancuh si cerelac.Tp td pagi terus semangat rebus Carrot dan Potato ..bumbunya ialah isi ayam yg dicincang..



Aku guna kembali Slow Cooker yg lama suda aku beli masa Ipan 6 Bln..aKhirnya aku pakai juga hand BLANDER YG AKU WARIS DR Aunty aku..senang..No tapis2..


Masukkan ja semua bahan..Carrot,Kentang dan isi ayam..


Sedia utk di Blend..


DA..Da... Siap suda....My Breakfast 4 thiz weekend..


Tukar menu..bubur + isi ikan dan Carrot...4 DinneR Time..



Petang aku ready suda bubur nasi + isi ikan Putih dan Carrot..





Mula2 bg si ManJa mamam..dia muntahkan..Aku Tidak puas hati, ..Ahkirnya.. dia makan Sampai HabiS!!!!!!So Si Eiman makan  ..dia makan juga..Alhamdullilah..




Ni Ipan x mau yg di Blend..Dia mau makan SeNdiri..


Emp..Sedapnya...




Baca Balik Buku Panduan yg di bg free oleh EnfaMama Club..











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...