Berehat Sebentar Bersama

Friday, January 28, 2011

Birthday Wishes...

26 JaN....Tepat la umur aku 33 TaHun..Tiada yg istimewa sangat sbb lampau bz dgn aktiviti harian yg Tight gilak....

Byk Yg Aku Wish..Paling Penting Kami anak Beranak Sihat la...Tp kalo mau bg Hadiah, Aku kepingin Byk benda..Ha..Ha....(Reni : Aku mau TeFal Set boleh ka? )...EM..Mau Kamera..murah pun asal ada ja la..sbb aku punya ko suda...Paling aku mau, NoteBook..But 4 Thiz moment mesti accrued dulu...My Trial Balance is UnBalanced...Wah..Lama Uda Tidak Guna ayat Account..Miss My Oum Class So much..DEBit...Credit...But i must to KIV my Lectering 4 Thiz moment...My Family Most Important than Everythings...




Tiap Tahun ni la My BFF yg Setia Bwkan aku Kek dan Piza..Sbb Durg tau aku memang tidak dapat keluar menjaga tentera2ku ni..So akibatnya kami celebrate ja la di rumahku...Tq So much to Kasdia dan Asriyah yg sentiasa ingat bday aku..Luv U So Much..


Dari Pagi tidak makan, tepat jam 3 petang makan terus yg berat2 ba...Syukur...


Ipan mau juga potong..



Hape bday to mama...Tp Ipan yg Potong ya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...