Berehat Sebentar Bersama

Sunday, March 2, 2014

Doakan kami Selamat...

Assalamualaikum..lama  tidak berblog..dengan keadaan yang sangat kurang sihat, dengan kerja sekolah yang melambak banyak memang buat mak cukup stress..Dan paling tidak best dengan tekanan di sekolah yang mak benci sangat..Buat hidup kucar kacir..ha..ha..Nasib lah hutang banyak..kalo tidak memang dah mohon cuti jaga anak ..Sabar...Sabar...

Tidak terasa, mama dah melepasi minggu 16 dalam perjalanan membawa 'twin juniour' ke hulu ke hilir..Satu rezeki Allah swt yg memang tidak pernah mama terfikir..Alhamdulilah..Doakan kami selamat bertiga..





In sha Allah, mama next coming twin..Doakan kami selamat..


Ni first time bergambar sakan utk mama preggie twin..Semua baju yang comelsss ni mama beli on9 dari Butik mengandung Murah di Fb..Material sangat sedap dipakai dan apa yang mama suka ialah service paling cepat ..Ownernya pon sangat baik..Isnin Bank in, selasa dah sampai waktu petang..Jauh tu dari Kelantan ke Sabah..Tq Nur..










salam manis dari mama yang jauh dimata...

6 comments:

  1. wah bestnye sis twin? cmne pergerakan dorg? hehe...ada 2 bb dlm 1 bdn...ganas x kne tendang? Hahahaha..teruja lak sy bace..kembar seiras ke x seiras ni?

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH KAK!

    wah twin lagi..memang subur betul sukanya zah tengok!

    ReplyDelete
  3. twin lagi... bestnya... tahniah... =)

    ReplyDelete
  4. tq semua...zah, rezeki di umur lewat kot..ha..ha...alhamdulillah..
    Allene tq dear..
    mama safiy, pergerakan belum rasa sangat setakat ni...cuma dada memang sesak betul sudah,,tidur start tak lena..perut mcm org preggy 6 bulan..ha..ha...tq dear..

    ReplyDelete
  5. semoga dikurniakan kesihatan yang baik...anyway Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

    ReplyDelete
  6. wah,,,twin lagi...congrats kak fara...bestnyer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...